27.06.2016. Сегодня мы закончили работу над модулем 3. Подготовили презентацию в Power Point своего проекта, затем в парах обсудили свои презентации и оставили комментарии в презентации своего напарника.Научились скачивать и активировать документ, выполненный в Wotd-е на слайде в презентации в Power Point .
Так же сегодня работали в своих блогах. В частности создали новые страницы, ознакомились с меню блогов, как менять фоны, шрифты записей и т.д. Так же ознакомились с тем, как загружать необходимые ссылки, активировать их, скачивать фото и видео материалы на свой блог. Кроме этого, ознакомились с презентацией об авторских правах, прошли тест, на понимание значения авторских прав.
Все было очень интересно и познавательно.Я справилась со всеми заданиями.
Так же сегодня работали в своих блогах. В частности создали новые страницы, ознакомились с меню блогов, как менять фоны, шрифты записей и т.д. Так же ознакомились с тем, как загружать необходимые ссылки, активировать их, скачивать фото и видео материалы на свой блог. Кроме этого, ознакомились с презентацией об авторских правах, прошли тест, на понимание значения авторских прав.
Все было очень интересно и познавательно.Я справилась со всеми заданиями.
ქალბატონო არმინე, გისურვებთ წარმატებებს :)
ОтветитьУдалитьქალბატონო არმინე, გთხოვთ თქვენს მიერ დაწერილ პროცედურების მონახაზს კიდევ ერთხელ მიუბრუნდით და დაფიქრდით:
ОтветитьУдалить1. აზროვნების ზედა დონისა და 21-ე საუკუნის რომელ უნარ-ჩვევებზე აკეტებთ აქცენტს? ( გადაამოწმეთ გეგმის შაბლონში და თუ ცვლილება გაქვთ შესატანი ჩაასწორეთ).
2. რა სტანდანდარტის მიღწევა გინდათ? რა სასწავლო მიზნებს გინდათ, რომ მიაღწიონ თქვენმა მოსწავლეებმა? ( გადაამოწმეთ გეგმის შაბლონში და თუ ცვლილება გაქვთ შესატანი ჩაასწორეთ).
3. რა აქტივობებს შეიმუშავებთ თქვენი მოსწავლეებისთვის პროექტის სასწავლო მიზნის მისაღწევად? (გახსოვდეთ, რომ პროექტში მნიშვნელოვანია სასწავლო აქტივობები დაუკავშირდეს ავთენტურ და ცხოვრებისეულ კონტექსტს, მოსწავლეებს განუვითაროს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები.
4. გადახედეთ (საჭიროების შემთხვევაში ჩაასწორეთ) გეგმის შაბლონში შეტანილ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს. რამდენად გაეცემა მათ პასუხი თქვენსმიერ დაგეგმილი აქტივობებით?
რამდენად აკავშირებს ეს შეკითხვები სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას სხვადასხვა თემის შეთავაზებით? და არის თუ არა თქვენი შეკითხვა კვლავ მართებული, ასახავს თუ არა ის პროექტის პრიორიტეტებს?
5. შექმენით ერთი კონკრეტული ჯგუფის სავარაუდო ნამუშევარი (ნიმუშისთვის გადახედეთ tpdc.ge/essentials-ის რესურსების ჩანართში არსებულ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს). მოსწავლის პოზიციიდან დანახული სავარაუდო ნაშრომის შექმნა დაგეხმარებათ, განსაზღვროთ, რამდენად შეეფერება პროექტის მოთხოვნები მოსწავლის საჭიროებებს და ინტერესებს. ასევე, დაგეხმარებათ, გაარკვიოთ სწავლებისთვის საჭირო რესურსების სირთულე და ხელმისაწვდომობა. კიდევ ერთხელ განსაზღვროთ რამდენად სწორად გაქვთ გაწერილი პროექტის შინაარსი და აქტივობები.
6. მოსწავლის როლის მორგებისას და სავარაუდო ნამუშევრის შექმნის დროს არ დაგავიწყდეთ საავტორო უფლებების საქაღალდეში განთავსებულ დოკუმენტში მიიუთითოთ გამოყენებული ლინკები და ლიტერატურა.
7. მოსწავლის ნამუშევრის შექმნის შემდეგ კვლავ გადახედეთ, გეგმის შაბლონში შეტანილ 21-ე საუკუნისის უნარებს, მიზნებს, სტანდარტებს (საჭიროების შემთხვევაში ჩაასწორეთ)
გისურვებთ საინტერესო და ნაყოფიერ მუშაობას .
დიდი მადლობა, მარეხი. აუცილებლად გავითვალისწინებ თქვენ რჩევებს.
ОтветитьУдалить